Daw Systems
Comarch ERP Optima

Comarch ERP Optima

System Comarch ERP Optima, to system klasy ERP przeznaczony dla małych i średnich przedsiębiorstw. Dzięki modułowej konstrukcji, jest on idealnie dopasowany do potrzeb rynku – to przedsiębiorca wybiera konkretny moduł / moduły, które jego interesują, dzięki czemu nie przepłaca za pozostałe, których nie potrzebuje. Jest to rozwiązanie znacznie wykraczające poza system do fakturowania.

Program dostosowany do potrzeb, wygodny i zintegrowany

Systemy Comarch są znane na całym świecie. Tak samo jest z Optimą, niegdyś znaną pod nazwą CDN Optima. System ten jest idealnym rozwiązaniem dla przedsiębiorstw z sektora MSP. Dzięki modułowej konstrukcji, jest on w stanie zaspokoić wszystkich – zarówno firmy, które pod swoją pieczą chcą mieć więcej, niż jeden moduł, jak i te, które wymagają wyłącznie jednego modułu dla działania firmy. Comarch oferuje takie moduły, jak: sprzedaż, magazyn, program kadrowo – płacowy, księgowość, biuro rachunkowe. Dzięki temu rozwiązaniu, firmy są w stanie wybrać interesujące je rozszerzenia.

Bezpieczeństwo danych gwarantem ciągłości biznesu

System umożliwia przeprowadzanie kopii zapasowej stosowanej bazy danych, dzięki temu rozwiązaniu, Ty i Twoje przedsiębiorstwo jesteś zabezpieczony na wypadek wszelkich awarii sprzętowych, które mogłyby skutkować utratą zgromadzonych danych. Aby zabezpieczyć się w stu procentach, proponujemy naszym klientom usługę polegającą na kopii baz danych, które przechowywane są w chmurze – Xopero Cloud. Takie połączenie gwarantuje maksymalne zabezpieczenie danych i szybki powrót do prawidłowego funkcjonowania firmy w przypadku awarii sprzętowej. 

Oprogramowanie ERP z wdrożonym RODO

Comarch Optima, to oprogramowanie ERP, którego najnowsza wersja posiada mechanizmy do zgodnego z nowym prawem przetwarzania danych osobowych ( RODO). Dzięki funkcjom takim, jak zaznaczanie w systemie wyrażonych przez klientów zgód, cofanie zgód, czy również anonimizacja danych osobowych, ochrona danych osobowych w przedsiębiorstwach z wdrożoną Optimą będzie prosta i bezbolesna.

Analiza biznesu na wyciągnięcie ręki

System daje możliwość generowania statystyk oraz wykresów, dzięki czemu będziesz zawsze na bieżąco z wynikami firmy. Pozwoli to na optymalizację oraz stałą kontrolę biznesu.

Program dla biur rachunkowych

Specjalny program został stworzony również dla biur rachunkowych w celu usprawnienia codziennej pracy. Zawiera wszystkie narzędzia potrzebne do obsługi klientów. Jest zawsze zgodny z przepisami prawa i Ustawą o Rachunkowości, dzięki temu mamy pewność, że działamy poprawnie. Po wykupieniu odpowiedniego pakietu iKsięgowość24, otrzymujesz możliwość promowania się na ogólnopolskim portalu bazy biur rachunkowych, dzięki temu klienci będą mogli w prosty sposób wyszukać Twoją firmą i skorzystać z Twoich usług a nie usług konkurencji. Dodatkowo Comarch daje możliwość internetowej wymiany dokumentów pomiędzy swoimi oddziałami oraz klientami biura rachunkowego. 

Aplikacje mobilne

Dodatkowo Comarch udostępnia aplikacje mobilne do monitorowania bieżących pozycji pracowników oraz tras. A jeśli oferujesz mobilną sprzedaż możesz mieć dostęp w zasięgu ręki do towarów, kontrahentów oraz informacji o zamówieniach lub sprzedaży. Jeśli jest taka potrzeba masz możliwość wydrukowania dokumentów na mobilnych drukarkach.

Zawsze aktualna i zgodna z prawem wersja

Comarch umożliwia aktualizację oferowanego przez siebie oprogramowania ERP co roku, dzięki czemu zawsze będziesz nadążał za wszystkimi zmianami w przepisach.

Zapoznaj się z ofertą modułową:

Optima Kasa/Bank

Tutaj gromadzone są wszelkie informacje na temat kondycji finansowej przedsiębiorstwa, historia przychodów i ponoszonych kosztów. Umożliwia kontrolę przepływu środków pieniężnych w firmie.

Możliwość rozszerzenia modułu do wersji Plus, która pozwala na:
-prowadzenie magazynu walut
-rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
-tworzenie rozbudowanej listy uprawnień i blokad dla użytkowników

Optima Faktury

Moduł przeznaczony dla firm usługowych, który umożliwia dokumentowanie transakcji handlowych w przedsiębiorstwie. W połączeniu z pozostałymi modułami usprawnia procesy księgowe oraz obsługę rozliczeń handlowych. Proste wystawianie faktur oraz dokumentów korygujących, generowanie plików JPK_VAT, JPK_FA, JPK_WB.

Optima Detal

Dedykowany dla firm prowadzących sprzedaż detaliczną. Umożliwia wystawianie paragonów oraz powiązanych z nimi faktur sprzedaży.

Optima Handel

Pełna obsługa firmy w zakresie fakturowania oraz prowadzenia gospodarki magazynowej. Zawiera wszystkie funkcjonalności modułu Faktury i dodatkowo pozwala na efektywne zarządzanie towarami w magazynie.

Możliwość rozszerzenia modułu do wersji Plus, która zawiera dodatkowe funkcje:
-oznaczanie przyjęć towarów dodatkowymi partiami
-rozbudowana gospodarka magazynowa

Optima Księga Podatkowa Przeznaczony dla firm rozliczających się z Urzędem Skarbowym na podstawie książki przychodów i rozchodów lub na podstawie ewidencji przychodów objętych zryczałtowanym podatkiem dochodowym oraz ewidencji wymaganych w przypadku płatników podatku od towarów i usług (rejestry VAT). Zawiera m.in. ewidencję wynagrodzeń, możliwość wysyłania deklaracji podatkowych do systemu e-Deklaracji, możliwość rozliczeń przy użyciu podzielnej płatności - Split payment.
Optima Księga Handlowa

Umożliwia prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z Ustawą o rachunkowości. Program jest na bieżąco aktualizowany i dostosowany do zmian zachodzących w prawie.

Możliwość rozszerzenia modułu do wersji Plus, która umożliwia:
-obsługę kont walutowych
-tworzenie rozbudowanej listy uprawnień i blokad dla użytkowników

Optima Środki Trwałe Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, amortyzacja środków trwałych.
Optima Płace i Kadry

Pełna obsługa kadrowo-płacowa firmy. Program ułatwia codzienną pracę, przypomina o zbliżających się terminach np. szkoleń BHP, badań lekarskich. Moduł jest w pełni zintegrowany z programem Płatnik, co umożliwia rozliczenia z ZUS.

Możliwość rozszerzenia modułu do wersji Plus, która posiada dodatkowe funkcjonalności:
-ewidencja pracowników tymczasowych
-rozliczanie pracowników oddelegowanych do pracy za granicą
-dodatkowe atrybuty opisujące pracowników, podział na pracowników wieloetatowych
-obsługa kas zapomogowo-pożyczkowych

Comarch HRM Aplikacja przeznaczona dla pracowników, która pozwala na zarządzanie czasem pracy, urlopami, dostęp do dokumentów kadrowych. Współpracuje z modułem Płace i Kadry. 
Optima CRM

Pozwala na zarządzanie relacjami z klientem, ankiety, planowanie i ewidencja spotkań. Pomaga uporządkować działania marketingowe i sprzedażowe.

Możliwość rozszerzenia modułu do wersji Plus, która umożliwia:
-automatyczne wysyłanie wiadomości email informujące kontrahentów o nieuregulowanych płatnościach
-blokowanie sprzedaży

Optima Serwis Dedykowany dla firm świadczących usługi oraz prowadzące serwis sprzedawanych towarów. Możliwość planowania i dodawania czynności serwisowych w terminarzu. 
Optima Obieg Dokumentów Usprawnia przepływ dokumentów firmowych (korespondencje, skany, zdjęcia, pliki World, Excel, pdf i inne) oraz łatwe ich wyszukanie. Możliwość zdefiniowania do własnych potrzeb obiegu dokumentów.

Zapytaj o produkt


Dane wpisane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Więcej informacji w dziale Polityka prywatności
linia Dane
kontaktowe

Daw-Systems Sp. z o.o.
ul. Orcholska 43
62-200 Gniezno

tel.
510 291 782

e-mail
info@daw-systems.pl
Wsparcie TeamViewer


Team Viever Jeśli jest taka możliwość możemy szybko i prosto rozwiązać problem na odległość - kliknij aby pobrać


dowiedz się więcej
System ewidencji zgłoszeń


System ewidencji zgłoszeń Zgłoś nam swój problem telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem naszego systemu zgłoszeń.


dowiedz się więcej