Daw Systems
Mini-Market

Mini-Market

Program do sprzedaży Mini – Market to odpowiedź na potrzeby handlu detalicznego innego, niż spożywczy. Z tego rozwiązania z powodzeniem korzystać mogą drogerie, sklepy zabawkarskie oraz odzieżowe i obuwnicze. Ten program do sprzedaży łączy w sobie zaawansowaną, aczkolwiek intuicyjną i szybką w obsłudze  platformę sprzedażową znaną z rozwiązania PC-POS oraz podstawowe funkcje magazynowe zaczerpnięte z bardziej rozbudowanego systemu PC-Market. Doskonale sprawdza się w małych sieciach detalicznych, gdzie jednostką centralną jest system PC-Market.

Po pierwsze – prowadź sprzedaż

System Mini-Market to platforma przeznaczona przede wszystkim do obsługi sprzedaży. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi POS, obsługa klienta jest szybka, łatwa i przyjemna. Część wizualno-obsługowa jest bardzo zbliżona do systemu Insoft PC-POS, który zyskał uznanie wielu sklepów za wygodę i niezawodność. System współpracuje z ekranami dotykowymi, drukarkami fiskalnymi, wagami oraz skanerami kodów kreskowych. Istnieje również możliwość obsługi za pomocą klawiatury, natomiast prawdziwa potęga programu i najwyższą wygodę oraz szybkość obsługi uzyskuje się dzięki współpracy z monitorami dotykowymi lub komputerami POS.

Wystarczające funkcje magazynowe – czy Twój sklep wymaga więcej?

W programie na bieżąco można monitorować stany magazynowe, przyjmować na stan towary oraz wydawać, a także stosować przesunięcia międzymagazynowe. Dodatkowo, osoba zarządzająca sklepem może z poziomu systemu generować zamówienia wewnętrzne, które trafiają do centrali sieci z systemem Insoft PC-Market oraz zamówienia zewnętrzne – wprost do dostawców. Kluczowym dla każdej osoby zarządzającej punktem handlowym będzie fakt, iż przeprowadzenie inwentury możliwym jest już na poziomie systemu Insoft Mini-Market.

Praca w sieci oraz integracja z najpopularniejszymi systemami

Program do sprzedaży Mini – Market idealnie sprawdza się w małych i średnich sieciach detalicznych, gdzie centrala zarządzająca wszystkimi placówkami wyposażona jest w system PC-Market. Dzięki rozbudowanym funkcjom sprzedażowym oraz podstawowym magazynowym, połączeniu obu systemów daje doskonały efekt synergii. Insoft Mini – Market przewiduje możliwość integracji z najpopularniejszymi programami księgowymi, dzięki czemu współpraca z biurami rachunkowymi będzie zdecydowanie prostsza.

Zapoznaj się z ofertą:

Mini-Market - stanowisko kasowo-magazynowe (wersja standard) Stanowisko kasowo-magazynowe Mini-Market dla Windows® / Linux w wersji standard – program przeznaczony dla sklepów pracujących w sieciach sklepów, w pełni zarządzanych przez centralę sieci. Do zarządzania pracą sklepów w sieci z Mini-Market wykorzystany może zostać program Centrala Sieci. Mini-Market dziedziczy pełną funkcjonalność kasy PC-POS 7 [III.1] i posiada interfejs użytkownika przystosowany do obsługi szybkiej sprzedaży detalicznej. Program prowadzi zarazem własną gospodarkę magazynową, a obieg dokumentów pozwala rejestrować obrót towarów we współpracy z centralnym magazynem i zewnętrznymi kontrahentami. 
Mini-Market - stanowisko kasowo-magazynowe (wersja rozszerzona Pro) Zawiera pełną funkcjonalność Mini-Market Standard oraz dodatkowo wyposażone jest w moduły: Obsługa przenośnych inwentaryzatorów (CipherLab 8300 z oprogramowaniem od: Novitus, Torell), Obsługa sprawdzarek cen (Elzab LAN), Obsługa wag elektronicznych.
Centrala Sieci Sklepów Mini-Market Program do zarządzania sklepami wyposażonymi w oprogramowanie Mini-Market. Program umożliwia kontrolę polityki cenowej na zarządzanych sklepach i zbieranie danych ze sklepów, pozwalając na bieżąco śledzić aktualne wyniki i statystyki poszczególnych placówek. Centralne rozliczanie kasjerów dla stanowisk Mini-Market pozwala przechowywać i raportować dane ze stanowisk kasowych Mini-Market (m.in. informacje o rozliczeniach kasjerów pracujących na stanowiskach w całej sieci). W module dostępne są także widoki stanu obecnego dla poszczególnych kasjerów oraz wybranych stanowisk Mini-Market. PC-Market 7 przewidziany jest do pracy jedno- lub wielostanowiskowej, korzystając z wybranego silnika bazy danych. Program obsługuje także centralny magazyn dla sklepów – obsługa ruchu dokumentów magazynowych pomiędzy Mini-Market a centralnym magazynem w znacznej mierze opiera się o wymianę dokumentów elektronicznych EDI.
Moduł zdalnego zarządzania cenami na kasach Mini-Market Moduł głównie dla sieci sklepów, które na sklepach posiadają wyłącznie stanowiska Mini-Market i dla których zachodzi konieczność ustalania cen indywidualnie, dla konkretnych sklepów / grup sklepów (a nie jednolicie dla całej sieci). Możliwość ustalenia poziomów cen sprzedaży dla wybranych stanowisk Mini-Market, grupowania stanowisk i ustalania cen dla poszczególnych grup.

 

Zapytaj o produkt


Dane wpisane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Więcej informacji w dziale Polityka prywatności
linia Dane
kontaktowe

Daw-Systems Sp. z o.o.
ul. Orcholska 43
62-200 Gniezno

tel.
510 291 782

e-mail
info@daw-systems.pl
Wsparcie TeamViewer


Team Viever Jeśli jest taka możliwość możemy szybko i prosto rozwiązać problem na odległość - kliknij aby pobrać


dowiedz się więcej
System ewidencji zgłoszeń


System ewidencji zgłoszeń Zgłoś nam swój problem telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem naszego systemu zgłoszeń.


dowiedz się więcej