Daw Systems
PC-Gastronom

PC - Gastronom

Program przygotowany specjalnie dla punktów gastronomicznych. Dzięki odpowiednim funkcjom przystosowanym dla tej działalności wspiera pracę kelnerów i usprawnia obsługę klientów.  PC-Gastronom może być dowolnie konfigurowany dzięki czemu pozwala nie tylko na obsługę pojedynczych punktów typu fast-food ale również spełnia wymagania obsługi restauracji czy sieci gastronomicznych. 

Sprzedaży i łatwa obsługa klienta

Program pozwala na pracę kilku kasjerów i dla każdego posiada możliwość otwierania po kilka paragonów jednocześnie, dzięki temu można obsługiwać wielu klientów bez pomyłek. PC-Gastronom ma prosty i przejrzysty interfejs dlatego pracownicy szybko nauczą się obsługiwać system. Przez zastosowanie odpowiednich urządzeń tj. ekran kuchenny i drukarka kuchenna wprowadzone przez kelnera zamówienia automatycznie trafią do realizacji w kuchni. Program obsługuje bonowniki, które idealnie sprawdzają się w restauracjach i dużych lokalach o natężonym ruchu, gdzie klient może złożyć zamówienie przy stoliku a kelner nie musi co chwilę wracać do stoiska kasowego.

Profesjonalne zarządzanie restauracją oraz całą siecią

W połączeniu z programem PC-Market otrzymujesz zaawansowane raporty finansowe, zyskasz pełną kontrolę nad pracą kelnerów, sprawdzisz utarg na poszczególnych kasach, posiadasz pełną obsługę zaplecza magazynowego restauracji oraz możliwość dowolnej konfiguracji asortymentu, która pozwala np. na tworzenia zestawów. Po rozszerzeniu o Konsolę Kupca będziesz mógł zarządzać wszystkimi lokalami z jednego miejsca oraz mieć realny podgląd na sytuację każdego punktu.

Zapoznaj się z ofertą:

PC-Gastronom – wersja Standard Program na stanowiska kasowe POS dla gastronomii. Zarządzanie z zaplecza przez program PC-Market 7 w wersji gastro. Program dziedziczy pełną funkcjonalność kasy PC-POS 7 i posiada interfejs użytkownika przystosowany do obsługi szybkiej sprzedaży w gastronomii. Program zapewnia funkcjonalność typową dla branży gastronomicznej (przepisywanie / dzielenie rachunków, obsługa bonowania, rachunki otwarte, drukarka kuchenna) Program można rozbudować o wybrane moduły dodatkowe dla PC-POS 7 oraz o Bonownik i Ekran kuchenny.
Obsługa Ekranu kuchennego Moduł umożliwia wysłanie na "Ekran kuchenny" (program zastępujący w działaniu drukarkę kuchenną) kolejnych pozycji towarowych z paragonu, bądź też sprzedanych produktów recepturowych. Na ekranie kuchennym można odczytać zlecone zamówienia z PC-POS 7 oraz oznaczyć go jako zrealizowane. W przypadku sprzedaży towaru będącego produktem utworzonym z receptury w PC-Market 7, kasa PC-POS 7 może przy takiej sprzedaży zapisać w bazie PC-Market 7 dokument receptury (przychodowo-rozchodowy), uwzględniający składniki receptury na podstawie zdefiniowanego w PC-Market 7 wzorca receptury.
Obsługa kart płatniczych Obsługa płatności bezgotówkowych, z użyciem kart płatniczych. Obsługa płatności realizowana jest przy pomocy: Komputerowego Systemu Płatności - CELTO S1 firmy Novitus lub systemu Elavon lub Polskie ePłatności (konieczne podpisanie umowy z wybranym operatorem systemu płatności bezgotówkowych).
Bonownik To prosta aplikacja na platformę Android, przeznaczoną dla kelnera restauracji. Program współpracuje z systemem PCGastronom i pozwala na zdalne wprowadzanie zamówień.
System Promocyjny PC-Loyalty Obsługa na paragonach promocji, które wg ustalonych reguł obniżają cenę wybranych towarów wg ustalonych zasad (np. reguła „2+1” - czyli trzecia sztuka tego samego towaru na paragonie ma obniżoną wartość do zdefiniowanej kwoty). Moduł zawiera specjalny program – PC-Loyalty, z dostępem z poziomu przeglądarki internetowej, umożliwiającym zarządzanie regułami promocji.
Gastronom - program magazynowy dla gastronomii Kompleksowe oprogramowanie do obsługi zaplecza magazynowego dla MS Windows, z bazą danych opartą na silniku SQL; ewidencja towarów i kontrahentów oraz prowadzenie pełnej gospodarki magazynowej, kompletny obieg dokumentów, raportowanie finansowe, ilościowo-wartościowe. Możliwość uzupełnienia o dodatkowe moduły oraz możliwość łączenia w sieć placówek gastronomicznych.
Ekran realizacji zamówień Moduł umożliwia prezentację statusu realizacji zamówień złożonych przez klientów. Aplikacja podzielona jest na dwie sekcje: "W trakcie realizacji", w której znajdują się zamówienia aktualnie realizowane, oraz "Gotowe do odbioru", w której znajdują się zamówienia już zrealizowane, gotowe do odebrania przez klienta.

Zapytaj o produkt


Dane wpisane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Więcej informacji w dziale Polityka prywatności
linia Dane
kontaktowe

Daw-Systems Sp. z o.o.
ul. Orcholska 43
62-200 Gniezno

tel.
510 291 782

e-mail
info@daw-systems.pl
Wsparcie TeamViewer


Team Viever Jeśli jest taka możliwość możemy szybko i prosto rozwiązać problem na odległość - kliknij aby pobrać


dowiedz się więcej
System ewidencji zgłoszeń


System ewidencji zgłoszeń Zgłoś nam swój problem telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem naszego systemu zgłoszeń.


dowiedz się więcej